X
تبلیغات
درباره بدنسازی - برنامه تمرینی برای حجم
یکی از عزیزان درخواست برنامه تمرینی کرده بود اینم برنامه تمرینی برای افراد 70 تا 85 کیلوگرم . روز اول : پرس سینه هالتر 8/3 بالا سینه دمبل 8/3 پرس دمبل 8/3 خط سینه دمبل 8/3 زیر بغل از پشت 8/3 زیر بغل دمبل 8/3 حرکت قایقی دست جمع 8/3 بارفیکس 8/3 دست جمع جلو سیم کش 8/3 شکم 20/2 روز دوم : جلو پا ماشین 8/3 هاگ پا 8/3 پشت پا ماشین 8/3 جک پا 8/3 ساق پا 20/3 فیله 12/3 روز سوم : سرشانه هالتر از جلو 8/3 شروک هالتر+کول هالتر(سوپر) 8/3 دمبل دلتویید 8/3 جلو بازو هالتر+پشت بازو هالر خوابیده 8/3 جلو بازو لاری دمبل 8/3 پرس سرشانه جمع 8/3 ساعد هالتر 8/3
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و یکم شهریور 1386ساعت 12:52  توسط حمیدرضا |